Monthly Archives: September 2013

6 Perkara Seksi Lelaki Suka Tentang Wanita

perkara seksi tentang wanitaAda beberapa perkara yang lelaki suka tenang wanita dimana ada diantara perkara tersebut, wanita tidak menyukainya. Oleh itu, kepada wanita yang memiliki perkara yang tersenarai ini, jangan terus gusar sebaliknya bergembiralah dengan hati yang senang kerana akan ada lelaki yang menyukai anda.

1. Pinggul Besar
Wanita yang mempunyai pinggul/bontot yang besar berasa tidak selesa. Jangan risau wanita, berbanggalah dengan pinggul/bontot anda yang besar itu sebab pasangan anda menyukainya.

2. Jelly Belly
Jelly Belly ni adalah timbulan kecil dibahagian perut. Ramai wanita sangka ianya buncit tapi tidak sebenarnya. Dengan adanya Jelly Belly ini, ada sebab untuk pasangan anda bermanja-manja dibahagian perut anda.

3. Payudara
Ramai wanita gusar bila ukuran payudara kecil. Itu tidak menjadi masalah. Lelaki tidak kisah tentang payudara wanita. Kecil atau besar tetap sama. Apa yang membezakannya adalah kebersihan payudara. Oleh itu, jagalah kebersihan payudara anda wahai wanita.

4. Bibir Nipis
Ya! lelaki memang suka wanita yang mempunyai bibir nipis. Tapi, kepada wanita yang mempunyai bibir tebal, jangan buat pembedahan untuk jadi bibir nipis. Selagi anda pandai bercium dengan bibir sedia ada, anda masih kelihatan seksi.

5. Tidak Pakai Make-up
Wanita yang seksi adalah wanita yang tidak memakai make-up. Bila tiada make-up, semuanya kelihatan semula jadi dan segar. Sejujurnya, wanita nampak lebih seksi tanpa ketika tampil dengan tanpa sebarang make-up.

6. Pakai Baju Pasangan Anda
Ini merupakan perkara paling seksi yang patut anda cuba supaya si dia terus mendampingi anda buat selama-lamanya. Mengikut kajian, wanita memang nampak seksi bila memakai pakaian pasangannya.

6 Sebab Wanita Beronani

6 sebab wanita beronaniRamai yang beranggapan bahawa bila disebut tentang onani ataupun melancap, ianya hanya berkaitan dengan lelaki. Namun sebenarnya, wanita juga melakukan onani yang dianggap syurga dunia ini.

1. Kesepian
Bila hidup dalam golongan yang melakukan maksiat dan diri tergerak hati ingin melakukan perkara yang sama namun tiada pasangan yang sesuai, maka onanilah jalan yang paling sesuai bagi memuaskan nafsu.

2. Rasa Mudah
Berkaitan dengan kesepian, ini merupakan jalan mudah untuk memuaskan nafsu. Jika hendak mendirikan rumah tangga, takut dengan komitmen yang perlu di galas.

3. Bermasalah
Jangan ingat bahawa wanita bila ada masalah je mereka update status di facebook, bahkan mereka juga melakukan onani bagi melukan segala masalah yang mereka hadapi. Selagi masalah tidak hilang, selagi itulah mereka beronani.

4. Daya Khayalan dan Imaginasi Tinggi
Wanita sebenarnya mempunyai daya khayalan dan imaginasi yang lebih tinggi daripada lelaki. Jika lelaki hanya fikirkan ‘A’, wanita sudah memikirkan ‘B’ hingga ‘Z’.

5. Tidak Puas
Bila tidak mencapai saat puncak ketika berhubungan dengan pasangan, onani menjadi langkah penyelesaian yang paling mudah. Kepada lelaki, sila sediakan tongkat ali sebelum beraksi agar dapat memberikan 200% kepuasan kepada pasangan.

6. Pilihan Terbaik
Adakalanya, walaupun bersedudukan lebih lama dengan pasangan, wanita masih belum dapat mencapai klimaks. Oleh itu, dengan onani mereka tahu bahagian mana dan bagaimana untuk mencapai tahap tersebut.

3 Gaya Ciuman Yang Membuatkan Lelaki Tergila-gila

gaya ciumanTidak kiralah berapa lama anda sudah mendirikan rumah tangga, setiap kali agenda ciuman pastikan ianya berjalan dalam keadaan yang mendebarkan. Jangan sampai satu tahap, proses ciuman antara suami dan isteri menjadi hambar dan membosankan. Jaga-jaga ye wahai wanita, andai ciuman yang anda berikan suami boleh cari lain.

1. Ciuman di waktu pagi
Ciuman pada waktu ini merupakan pemberi semangat dan inspirasi kepada suami tercinta. Manjakan diri anda dengan ciuman disekitar kening lalu turun ke pipi dan akhirnya ke bibir suami. Andai suami dapat ciuman sedemikian setiap hari, mau boleh berhenti kerja suami sebab nak duduk kat rumah sahaja.

2. Ciuman menggoda
Rata-rata wanita tidak tahu untuk menggoda suami ketika bercium. Caranya mudah, mulakan dengan ciuman biasa, kemudian lepaskan ciuman anda seketika dalam 5 saat dan jaga jarak anda antara bibir anda dengan suami. Jangan terlalu jauh dan jangan terlalu dekat. Kemudian sambung ciuman anda.

3. Ciuman di leher
Jangan ingat hot spot wanita sahaja di leher. Lelaki juga begitu. Oleh itu, rajin-rajinlah beri kucupan hangat di leher suami. Nak lagi best, buat ketika suami anda sedang melakukan sesuatu. Anggap kucupan yang anda berikan sebagai kejutan kepada suami.

5 Perkara Wanita Inginkan Dari Lelaki

Love-Wallpaper-love-30704963-1920-1200Ramai lelaki tidak tahu bahawa dalam perhubungan, ada perkara yang wanita inginkan dari pasangannya. Kaum adam, perlu lakukan sesuatu untuk memenuhi apa yang kaum hawa inginkan. Andai tidak, anda boleh ucapkan selamat tinggal alam percintaan.

1. Dilindungi
Kepada lelaki, bila wanita rapat sikit dengan anda, jangan anggap dia nak bersetubuh dengan anda sebaliknya wanita ingin dilindungi. Wanita rasa selamat bila berdampingi dengan orang yang disayangi.

2. Wangi
Jangan anggap bau ketiak anda selalu seksi. Adakalanya bau yang terhasil dari anda wahai lelaki merimaskan pasangan anda. Kenakan sedikit wangian sebelum keluar agar hubungan anda sentiasa nyaman. Kalau rasa badan cepat berpeluh, elakkan pergi ketempat panas.

3. Kejutan
Wanita memang suka kejutan. Kejutan yang macam mana, itu terpulang kepada kreativiti lelaki itu sendiri. Sebelum buat kejutan, terlebih dahulu kaji pasangan anda samada dia suka berada dikhalayak ramai atau tidak. Jangan nanti dia beranggapan bahawa anda bukan beri kejutan sebaliknya memalukan.

4. Telus
Impian bagi setiap pasangan adalah tiada rahsia yang hendak disembunyikan. Wahai lelaki, andai pasangan anda menyoal, jawablah dengan jujur walaupun pahit. Wanita sangat sayang lelaki yang jujur.

5. Badan Ideal
Lelaki yang buncit gemok selekeh tu, cuba tanamkan azam untuk memiliki badan ideal. Paling kurang mempunyai susuk tubuh menarik. Jangan sampai anda dikecewakan hanya sebab bentuk fizikal yang mengecewakan anda sendiri dan pasangan anda.

5 Sebab Lelaki Tolak Pemakaian Kondom

5 Sebab Lelaki Tolak Pemakaian KondomAdakalanya bila masuk alam perkahwinan, ada si isteri yang masih belum bersedia untuk mengandung. Disebabkan itu, terpaksalah si suami pergi beli kondom dan memakainya bagi memastikan isteri tersayang tidak mengandung. Tapi sampai bilakah si suami perlu memakai kondom ketika persetubuhan halal? Ikuti perbincangan 5 sebab lelaki tolak pemakaian kondom.

1. Mengandung adalah tanggungjawab wanita
Mengandung hanya untuk wanita. Itu merupakan ayat biasa yang digunakan lelaki untuk tidak mengenakan kondom. Tahukah anda bahawa kondom juga berfungsi untuk mencegah HIV.

2. Tiada size yang sesuai
Bila tidak ada size, tidak perlu pakai. Ramai lelaki diluar sana beranggapan bahawa kondom di pasaran semuanya bersize kecil. Macamlah korang punya burung tu besar sangat, puiii.

3. Persetubuhan lebih nyaman dan nikmat
Ramai lelaki beranggapan tanpa kondom, persetubuhan lebih best dan seronok. Tahukah anda wahai lelaki, pelbagai kajian dijalankan terhadap kondom bagi memuaskan nafsu serakah anda.

4. Bau kondom mengurangkan ghairah
Ada lagi ke kondom yang berbau pelik? Dengarnya sekarang ada pelbagai jenis. Siap ada haruman lagi tu. Tak tau betul ke tak.

5. Sudah jalani ujian kesihatan
Dengan alasan sudah menjalani ujian kesihatan, lelaki beranggapan bebas melakukan apa sahaja. Jangan bongkak, bila-bila masa sahaja boleh kena penyakit. Kalau isteri masih belum bersedia untuk dapat anak, pakailah kondom. Benda boleh bincang.

6 Perkara Anda Lalui Pada Usia 20an

6 Perkara Anda Lalui Pada Usia 20anJika ada berusia dalam lingkungan 20an atau remaja dan belum melalui 6 perkara yang akan dinyatakan seperti dibawah, sila buat persiapan rapi yang secukupnya. Ianya akan datang kepada anda dalam sedar mahupun tidak.

1. Kehidupan Sosial
Kalau masa belajar kita ramai kawan maka perapikan diri untuk kekurangan kawan ketika menceburi alam pekerjaan. Oleh itu, buat baiklah dengan rakan sekerja anda.

2. Benci Pekerjaan
Akan ada satu tahap anda benci dengan pekerjaan yang anda lakukan sedangkan pekerjaan itu lebih baik dari pekerjaan rakan anda.

3. Dikhianati Orang Terdekat
Maklumlah baru nak buka minda, anda mesti mudah ditipu dan rasa tertipu. Oleh itu, sentiasa dampingi kedua ibu bapa anda untuk sebarang nasihat dari mereka.

4. Tidak Berfikir Panjang
Usia remaja, semua main hentam sahaja. Jangan menyesal andai apa yang anda lakukan hari ini mendatangkan kekecewaan di kemudian hari.

5. Bertemu Mr/Mrs Wrong
Dinasihatkan supaya tidak bercinta pada usia ini. Kukuhkan ekonomi anda sebelum mengurat seseorang.

6. Bertemu Orang Yang Menyusahkan
Ya! itulah yang anda terpaksa hadapi. Tapi jangan sesekali untuk simpan di dalam hati sebaliknya hadapi dengan santai agar tidak merosakan perjalanan seharian anda.

4 Sebab Wanita Tonton Filem Lucah

4 Alasan wanita doyan melihat film porno

Rata-rata beranggapan bahawa hanya lelaki sahaja yang tonton filem lucah. Jangan terkejut kalau wanita juga gemar menonton filem lucah. Tapi dorang tak de nak tonton secara terang-terangan macam laki ni. Wanita tengok kena cover-cover sikit, kantoi malu wei.

1. Rangsangan Fantasi
Tahukah anda bahawa wanita merupakan jenis yang lambat ‘turn on’ berbanding lelaki. Dengan menonton filem lucah, mampu memberi banyangan fantasi kepada mereka untuk ‘turn on’.

2. Proses pembelajaran
Bagi wanita yang takut diapa-apakan oleh pasangan dengan gaya yang pelik-pelik, menonton filem lucah mampu memberi sedikit sebanyak persediaan akan apa yang mereka hadapai.

3. Onani
Adakalanya ketika bersetubuh, wanita tidak mencapai tahap yang diinginkan. Bagi memuaskan nafsu mereka sendiri, mereka terpaksa melakukan onani. Dengan menonton filem lucah, mampu memberi rangsangan kepada wanita untuk mencapai klimax yang mereka inginkan.

4. Sebab lelaki
Rata-rata wanita inginkan persetubuhan dengan lelaki yang sasa dan perkasa. Malangnya mereka hanya mampu dapat bersama dengan lelaki yang buncit dan boroi. Filem lucah memberi bayangan lelaki sasa yang mempunyai six pack terhadap pasangan ketika persetubuhan dijalankan.

Wanita Suka Bila Bahagian ‘Hot Spot’ Di cium

Couple Face to FaceKepada suami diluar sana, sila ambil nota sedikit tentang bahagian tubuh isteri anda yang dia suka hingga jadi anggau bila anda cium dan belai. Jangan nak sedap sendiri sahaja hingga mengabaikan kepuasan isteri. Yang masih duk couple jangan nak bercerita tentang ini semua, penerajang aku bagi nanti.

1. Telinga.
Telinga merupakan bahagian tubuh yang sering abang-abang lupakan. Apa salahnya kalau abang-abang belai dan usap disamping beri sedikit gigitan manja kat telinga tu. Jangan gigit kuat-kuat, bergaduh nanti. Dengan belaian dan usapan manja di bahagian telinga, mampu merangsangkan isteri anda.

2. Leher.
Ini aku percaya ramai suami yang suka cium. Berilah kejutan kepada isteri pada ketika isteri sedang cuci pinggan dan sebagainya dengan ciuman manja dibahagian leher. Pandai anda usap, tidak mustahil isteri menangguhkan apa yang dibuat pada ketika itu dan ingin terus bersama anda.

3. Wajah.
Aku tekankan disini, tolong cium sahaja dibahagian wajah. Cium dengan lembut. Jangan sesekali gigit atau jilat di bahagian wajah. Dengan perbuatan gigit atau jilat, para suami nampak bodoh dan kelihatan tidak seksi disitu. Janganlah jilat muka isteri korang yang dah tersedia cun melecun tu.

4. Tulang Selangka.
Bahagian ini ramai suami lupa. Gelojoh sangat terus kebahagian payudara. Relex bro relex. Cium dulu tulang selangka isteri anda sebab isteri anda memerlukan ciuman anda dibahagian tulang selangka. Apa itu tulang selangka? Tulang selangka tu terletak secara melintang dimana tulang itu yang menyambungkan bahu dengan badan.

5. Payudara.
Lepas cium tulang selangka, barulah turun ke payudara. Jangan aim puting je, pastikan anda sebagai suami cium secara menyeluruh. Diingatkan bahawa jangan sesekali memberi rasa sakit kepada isteri ketika anda sedang cium payudaranya.

6. Pinggul.
Jangan abaikan pinggul isteri anda kerana ianya memerlukan ciuman dari anda. Dengan memberi ciuman di bahagian pinggul, ia mampu memberi dan mengalirkan arus kenikmatan kepada bahagian utama yang anda tuju.

#Untuk kepuasan bersama, suami perlu study sikit dan isteri jangan malu-malu untuk minta.