7 Jenis Ciuman Yang Mampu Membuatkan Pasangan Mabuk Kepayang

7 Jenis Ciuman Yang Mampu Membuatkan Pasangan Mabuk KepayangDalam hubungan suami isteri, anda digalakan untuk selalu bersentuhan bagi menambahkan lagi rasa kasih dan sayang. Anda boleh cuba beberapa jenis ciuman ini bagi membuatkan dunia ini seperti anda dan pasangan anda yang punya. Disamping itu, ianya juga akan mengeratkan lagi hubungan ikatan antara anda berdua. Teruskan bacaan untuk ketahui 7 jenis ciuman yang mampu membuatkan pasangan anda mabuk kepayang.

1. Angel Kiss
Ciuman ini diberi pada kawasan kening. Pada pasangan yang dalam mode tidak baik, berikan ciuman ini padanya dengan tulus dan lembut.

2. Cheek Kiss
Ciuman di pipi sering kali dianggap ciuman biasa. Dengan menambahkan sedikit kelembutan dan bisikan manja, sesiapun boleh jadi ghairah dengan ciuman ini.

3. Butterfly Kiss
Ciuman ini merupakan ciuman yang diberikan secara malu-malu. Tujuan ciuman ini adalah ingin membuatkan pasangan anda tercabar. Caranya mudah, pandang matanya dengan lembuat dan malu-malu kemudian dekatkan bibir anda pada bibirnya.

4. Candy Kiss
Ini merupakan ciuman yang paling menggoda dan pasti akan membuatkan hubungan anda tidak bosan. Ambil sebijik gula-gula dan masukkan dalam mulut anda. Kemudian cium pasangan anda sambil melemparkan gula-gula tadi kedalam mulut pasangan anda.

5. Forehead Kiss
Ciuman paling romantis dan penuh kasih sayang yang pernah anda. Ciuman ini diberikan pada kening pasangan. Lakukan setiap hari pada pasangan dan rasakan rasa cinta yang akan diberikan oleh pasangan.

6. Foot Kiss
Bagi sesetengah pasangan ianya boleh dianggap aneh dan ganjil. Tapi sebenarnya ciuman ini boleh dijadikan foreplay yang panas. Beri ciuman pada tapak kaki dan jari pasangan sambil memberikan tatapan nakal anda. Percayalah pasangan anda akan masuk kedalam fantasi yang menghairahkan.

7. Neck Kiss
Ciuman pada leher dianggap sebagai sesuatu yang berahi dan seksi. Tidak salah untuk anda memulakan ciuman ini dengan memberi ciuman yang ganas pada pasangan anda.

P/s: Oleh yang demikian, tambatlah hati suami anda wahai isteri dengan jenis ciuman ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.