5 Tempat Seks Yang Tidak Disarankan

5 Tempat Seks Yang Tidak Disarankan

ThinkStockPhotos.com

Pasangan yang sudah berkahwin, kebiasaanya mereka selalu ingin mencuba sesuatu yang baru bagi memuaskan lagi aksi di ranjang. Mereka akan cuba untuk memilih tempat seks yang baru dan masih belum dicuba. Teruskan bacaan anda untuk ketahui 5 tempat seks yang tidak disarankan sama sekali.

1. Sofa / Kerusi
Walaupun melakukan seks diatas sofa kelihatan aman, namun sebenarnya banyak kecelakaan seksual berlaku di atas sofa. Melakukan seks di sofa boleh menyebabkan kecederaan pada tulang, otot dan sebagainya.

2. Kereta Yang Bergerak
Jika anda pernah berfantasi untuk melakukan hubungan seks didalam kereta yang bergerak, sila abaikan fantasi anda itu. Ini kerana akan terjadinya kelalaian ketika memandu. Pemandu tidak menumpukan perhatian mereka kepada jalan dan boleh menyebabkan kemalangan.

3. Di Pantai
Melakukan hubungan seks di pantai adalah sangat bahaya walaupun lokasinya sangat sepi. Ini kerana bakteria yang hidup di air laut boleh mengganggu kesihatan organ seks anda dengan pasangan.

4. Dalam Hutan
Jangan sesekali merancang untuk memilih tempat seks di dalam hutan. Mungkin hutan yang anda pilih ada haiwan buas mahupun mungkin anda akan digigit serangga berbisa. Siapa tahu? Lebih baik untuk anda pilih tempat seks yang lain.

5. Bilik Mandi
Bila berhoneymoon, melakukan hubungan seks didalam bilik air sudah menjadi kemestian. Ini sangat bahaya kerana permukaan lantai bilik air yang licin dan boleh menyebabkan anda dan pasangan terjatuh.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.