5 Cara Untuk Buat Suami Cepat Ghairah

Shutterstock.com

Shutterstock.com

Pasti akan ada sahaja alasan yang diberikan sumai yang tidak ingin melakukan hubungan seks. Namun jika anda sudah betul-betul ingin melakukan hubungan seks, ada beberapa cara untuk anda lakukan agar suami cepat ghairah. Berikut adalah 5 cara untuk buat suami cepat ghairah.

1. Kejutan Di Depan Pintu
Ketika suami pulang dari tempat kerja, beri kejutan istimewa di depan pintu. Kenakan pakaian seksi yang nampu menaikkan ghairah suami anda. Goda suami dengan gerakan nakal. Pasti anda akan segera diterkam suami.

2. Kirim Pesanan Nakal
Ketika anda bosan di pejabat atau rumah, kirim pesanan nakal kepada suami anda. Luahkan segala keinginan anda pada malam hari nanti.

3. Kejar Dan Tangkap
Lakukan sedikit permainan seperti kejar dan tangkap. Ini pasti akan membuatkan hubungan seks anda lebih hangat.

4. Tarian Nakal
Tampi dihadapan suami dengan pakaian seksi dan menarilah untuk membangkitkan ghairah suami anda. Mana mungkin si suami mampu menolak tarian nakal anda.

5. Bersenam
Bersenam atau berenang sebelum bercinta. Kebiasaanya lelaki akan lebih bernafsu bila melihat wanita bersenam. Ini kerana, wanita yang bersenam kelihatan lebih seksi. Setelah itu goda suami anda dengan foreplay. Lihat tindakan suami seterusnya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.