5 Posisi Seks Romantik Yang Patut Anda Cuba

Shutterstock.com

Shutterstock.com

Hubungan seks suami isteri yang liar dan ganas memang menyenangkan. Namun anda perlu untuk mencuba hubungan seks yang romantik dan lembut untuk menambah romantik anda dengan suami. Kali ini kami kongsikan beberapa posisi seks romantik yang patut anda cuba bersama suami tercinta agar hubungan anda lebih erat.

1. Spoon With Love
Posisi seks ini tidak hanya romantik bahkan ia juga sangat nyaman. Anda dalam keadaan meniarap dan biarkan suami memeluk dari belakang. Biar suami melakukan kemasukkan dari belakang.

2. Cengkeram
Posisi seks ini sangat panas. Anda boleh melakukan posisi seks ini di dalam bathtub ataupun atas katil. Anda dalam keadaan berbaring dan angkat tangan keatas kepala sambil memegang tempat tidur atau tepi bathtub. Minta suami untuk melakukan gaya misionaris. Sudah pasti ia akan memberikan anda sensasi yang luar biasa.

3. Nombor Lapan
Anda dalam keadaan baring terlentang di lantai. Gunakan beberapa bantal dan letak dibawah punggung. Peluk lutut anda dan buka sedikit kaki anda. Biarkan suami melakukan penetrasi dengan lembut.

4. Duduk
Minta suami anda duduk. Naik atas pangkuannya dan berlutut serta pegang bahunya. Dalam posisi ini, anda akan dapat rasakan rasa keintiman yang sebenarnya.

5. Slide
Posisi ini sama seperti posisi misionaris namun anda yang kawal permainan. Gerak dengan lembut dan goda suami anda. Lakukan perkara-perkara romantik seperti belai rambut dan cium seluruh tubuhnya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.