4 Masalah Seks Yang Mengganggu Kehidupan

4 Masalah Seks Yang Mengganggu KehidupanTak ada masalah, tak hidup! Begitu juga dengan masalah yang mengganggu kehidupan seks Anda dengan pasangan. Jangan terus sahaja menyerah sebaliknya anda harus berbincang sebaik mungkin kerana komunikasi yang lancar akan menjadikan kehidupan anda dan pasangan semakin harmoni.

Dalam kehidupan seks ternyata banyak kejadian yang seringkali membuatkan ramai orang terkejut seperti melakukan seks dalam keadaan tidur ataupun digelar sexsomnia. Masalah seks seperti ini dianggap tidak wajar dan membuatkan pasangan berasa aneh dan terganggu. Berikut adalah 4 masalah seks yang mengganggu kehidupan.

1. Ghairah Seks Tidak Terkawal
Pada 2011, untuk pertama kalinya sindrom ghairah seks tidak terkawal disebut dalam dunia perubatan. Dari apa yang dikatakan Science Daily, hanya 22 kes sindrom ini pernah dilaporkan. Orang yang berdepan dengan masalah ghairah seks tidak terkawal ini merasa sangat menderita kerana sekali berasa ghairah dan ini orgasme.

2. Sakit Kepada Ketika Ejakulasi
Mereka yang mengalami coital cephalalgia akan merasa sakit kepala ketika ejakulasi. Gangguan seks ini membuatkan pesakit menderita sakit kepada beberapa minit selepas ejakulasi dan adakalanya hingga beberapa hari. Mereka juga akan merasa sakit dikawasan mata.

Biasanya para lelaki akan mengalami gangguan seks ini, namun wanita juga tidak terkecuali. serangan sakit kepala ketika ejakulasi boleh datang ketika seorang lelaki itu memasuki usia 20-an atau antara 35 hingga 44 tahun.

3. Mengalami Ketegangan Selama 4 Jam
Lelaki yang mengalami masalah ini perlu segera diubati untuk mengelakkan kesakitan yang lebih para pada Mr.P. Perkara ini berlaku kerana darah di bahagian penis terperangkap dan tidak mampu mengalir dan jiga tidak diubati akan menyebabkan penis gagal berfungsi.

4. Melakukan Seks Ketika Tidur
Sexsomnia atau sleep somnia merupakan suatu keadaan dimana pesakit melakukan seks dalam keadaan tidur. Penderita gangguan seks ini sama seperti merka yang tidur sambil berjalan. Mereka tidak sedar dengan apa yang mereka lakukan.

Gangguan sexsomnia sering disebut dalam kes rogol. Perogol akan menggunakan alasan bahwa mereka mengalami penyakit ini.

lambat pancut, tahan lama & lambat keluar air mani

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *