3 Tips Blow Job (Bahagian 1)

3 Tips Blow JobWahai isteri sekalian, apa yang anda fikirkan bila mendengar istilah ‘blow job’? Bagi sesetengah lelaki, aktiviti blow job sangat menyedapkan. Pernahkah pasangan anda meminta anda melakukan aktiviti ini? Bagi wanita, mereka sangat susah untuk melakukan blow job kerena tidak tahu cara dan tips untuk melakukanya.

1. Jangan Lakukan Jika Tiada Mood
Ya benar melakukan blow job sangat tidak bagus tapi dalam suasana hubungan intim, semuanya boleh jadi. Adakalanya wanita sendiri menawarkan diri untuk melakukan blow job. Tapi jika anda tiada mood, jangan lakukan kerana kreativi anda akan terbatas.

2. Mulut Lebih Menyedapkan
Ini kerana mulut mempunyai bibir, lidah serta pernafasan yang disertai dengan kreativi seseorang wanita. Cuba bayangkan jika wanita mencium, menjilat, mengulum dan menghisap. Apa rasanya? Cuba tanya pasangan anda dan pasti ada permintaan lagi.

3. Deep Throating Bukan Segalanya
Bagi seorang suami, deep throating teramatlah nikmat. Namun, tidak semua wanita mempunya nafas yang panjang untuk ditahan ketika deep throating. Lebih buruk bila lada ada sesuatu yang mengganggu rahang pasangan anda dan boleh menyebabkan Mr P anda tergigit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.