3 Posisi Seks Untuk Cepat Langsing

3 Posisi Seks Untuk Cepat Langsing

shutterstock.com

Hubungan seks bukan hanya satu aktiviti yang romantik namun boleh menjadi satu aktiviti sihat untuk menurunkan berat badan. Aktiviti hubungan seks dipercayai mampu membakar kalori pada kaki, peha, lengan dan bawah perut. Berikut adalah 3 posisi seks untuk cepat langsing agar anda sentiasa kelihatan menarik.

1. Man On Top
Posisi seks ini sebenarnya lebih memberi manfaat kepada lelaki namun wanita juga ada manfaatnya yang tersendiri. Dalam posisi ini sebenarnya memenatkan jika dilakukan dalam masa yang agak lama. Posisi seks ini membakar banyak kalori, menguatkan kaki terutama otot peha dan otot bawah perut. Selain itu, dalam posisi seks man on top ini akan membuatkan lengan, lutut dan perut lebih kuat.

2. Women On Top
Posisi seks ini merupakan salah satu posisi seks terbaik bagi wanita untuk merasakan orgasme. Ini merupakan posisi seks dimana wanita mengawal kelajuan serta kemasukan. Otot peha dan lengan memainkan banyak peranan dalam posisi ini.

3. Berdiri
Dalam posisi seks ini, pinggul, peha dan lengan akan bekerja keras. Posisi ini akan membuatkan anda dan pasangan menikmati kenikmatan sekaligus membakar banyak kalori. Posisi seks ini menggunakan lebih banyak tenaga dari posisi seks yang lain.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.