Ukuran Penis Idaman Wanita

Ukuran Penis Idaman WanitaHey Ladies, pernahkah anda fikir atau bayangkan ukuran penis yang anda inginkan? Jika belum, hasil pemerhatian yang dilakukan mampu memberitahu anda ukuran penis yang diidamkan ramai wanita.

Menurut pemerhatian yang disiarkan oleh jurnal PLOS One, wanita ternyata tidak menyukai ukuran alat kelamin lelaki yang terlalu besar. Wanita lebih suka ukuran penis lelaki yang sederhana sahaja dan pilihan tersebut bergantung pada hubungan yang dimiliki dengan pasangan masing-masing.

Dalam kajian yang dilakukan, setiap wanita diminta untuk menentukan dua ukuran penis yang mereka inginkan. Satu dari lelaki yang mereka ingin nikahi dan satu lagi dari lelaki yang sekadar menjadi fantasi. Hasilnya? untuk lelaki yang ingin dinikahi, rata-rata wanita inginkan penis yang mempunyai panjang 16 cm dan lilitan 12cm. Sementara itu untuk fantasi, wanita inginkan penis yang mempunyai panjang 16.25cm dan lilitan 12.7cm.

Namun begitu, itu semua hanya sebuah kajian. Selera dan keinginan masing-masing adalah berbeza bagi setiap individu. Lagipun apa yang paling penting adalah seorang lelaki dari ukuran penisnya bukan?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.