4 Tanda Wanita Berpura-Pura Mencapai Klimaks

4 Tanda Wanita Berpura-Pura Mencapai KlimaksKetika melakukan hubungan intim, banyak faktor yang membuatkan orgasme sukar tercapai. Dari tekanan hinggalah kesihatan tubuh badan yang membuatkanya gagal. Namun jika anda lihat kegagalan adalah masalah yang besar, pasangan anda akan mula untuk berpura-pura mencapai klimaks hanya untuk mengembirakan anda.

Menurut survey yang dilakukan, 76% wanita setuju bahwa mereka adakalanya berpura-pura mencapai klimaks hanya untuk tidak mengecewakan pasangannya yang gagal. Berikut adalah 4 tanda wanita berpura-pura mencapai klimaks untuk pasanganya.

  1. Mengerang Terlalu Kuat
    Untuk meyakinkan anda bahwa anda benar-benar memuaskan pasangan ketika melakukan hubungan intim, si dia akan mengerang dengan kuat. Ia tidak menjadi kesalahan kerana wanita melakukanya untuk menjaga semangat anda walaupun anda tidak berhasil membuatkan pasangan klimaks.
  2. Terlalu Terangsang
    Setiap tindakan anda tentu dapat merangsang wanita. Namun apa yang perlu anda perhatikan adalah gerak dan bahasa tubuh yang dibuat-buat seakan-akan sangat terangsang dengan permainan anda. Ia bertindak seperti itu agar tidak mengecewakan anda.
  3. Tidak Ada Peluh Pada Tubuhnya
    Secara umumnya, ketika wanita mencapai klimaks ketika melakukan hubungan intim, akan ada peluh yang keluar. Namun ia bukan suatu yang pasti. Peluh juga boleh jadi sebagai petunjuk bahwa wanita memalsukan klimaksnya.
  4. Ciumannya Berlebihan
    Untuk menutupi ketidakpuasannya biasanya wanita akan mencium anda bertubi-tubi untuk mengalihkan perhatian dan membuatkan anda merasa lebih baik. Namun begitu anda akan dapat lihat ciumanya itu tidak begitu menghairahkan kerana tiada klimaks yang diperolehinya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.